سامانه کلید همراه

همواره به همراه داشتن کلید و کارت جهت باز کردن درب در منزل ، هتل ، بیمارستان ، خوابگاه ، کتابخانه وحتی صندوق امانات یکی از معضلاتی است که روزانه تمامی اشخاص ا با آن مواجه می باشند. یکی از راهکارهای جامع و مفیدی که می توان به آن اشاره نمود سامانه کلیدهمراه مبتنی بر NFC فراتک می باشد که با استفاده از آن می توان کلیدویا کارت های تردد را حذف نمود و گوشی های تلفن همراه ه هوشمندو یا یک تگ NFC را جایگزین نمود . بدین ترتیب که مخاطبین به محض ورود به مجموعه ، سامانه فراتک که در غالب یک اپلیکیشن می باشد را بر روی گوشی موبایل خود نصب می کنند همچنین داخل دستگیره درب ها ریدر مخصوص NFC از قبل تعبیه شده به این صفحه 9 Tech@Faradade.ir 021-24814 ترتیب مخاطب با نزدیک کردن گوشی همراه خود به دستگیره و یا ریدر تعبیه شده درون درب )صندوق های امانات( ورود برای وی امکان پذیر می شود .

مزایای این طرح :
1- حذف شدن حمل کلید .
2- همواره در بسیاری از موارد افراد آوردن کلید و کارت درب اتاق هتل خود را فراموش می کنند که به کمک این سامانه فراتک این معضل برطرف خواهد شد چون احتما فراموش کردن به همراه داشتند تلفن همراه بسیار کمتر می باشد .
3- امنیت بالاتر: در این روش حتی در صورت مفقود شدن تلفن همراه وپیدا نمودن آن توسط شخص دیگر امکان باز شدن درب وجود نخواهد داشت زیرا قبل از باز شدن درخواست ورود کلمه عبور از شخص می شود .